سئو محتوا| چگونه محتوای سئو شده تولید کنیم؟
نوشته شده توسط : مستر امیری

سئو محتوا | چگونه محتوای سئو شده تولید کنیم؟

گوگل اعلام کرده است که محتوای خوب یکی از سه عامل مهم در رتبه دهی سایت است. اما اینگه گوگل از کجا تشخیص می دهد یک  محتوا محتوای خوب است؟ سئو با اصول و تکنیک هایی که دارد محتوایی را می سازد که برای کاربر مفید و از جانب او مورد پسند خواهد بود. بنابراین می توانیم بگوییم سئو محتوا موجب می شود محتوای نوشته شده محتوایی مفید از جانب گوگل برای کاربر ارزیابی شده و در جایگاه بهتری نسبت به بقیه در گوگل قرار بگیرد. با رسیدن به بهترین جایگاه های گوگل در صفحه اول می توانید از رقبا در بحث سود و درآمد پیشی بگیرید. پس یادت نره با سئو فروشت چند برابر کن!

نکات مهم در یک محتوای مخاطب محور ( سئو محتوا) :

  • محتوایی  را می توان محتوای مخاطب پسند دانست که، نیاز مخاطب را درک کرده است و از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربر استفاده کند. از زبان مخاطبان خود استفاده کنید و اطلاعاتی به آنها ارائه دهید که به دنبالشان هستند.
  • محتوایی است که به خواننده کمک کند و به یک نیاز خاص کاربر پاسخ دهد یک محتوای مخاطب محوز است. محتواهای طولانی ( محتوایی که بیش از ۱۰۰۰ کلمه دارد) تمایل دارند که در نتایج جستجو رتبهٔ بهتری داشته باشند. پس به کار خود ادامه دهید و تمرکز را بر روی محتوای خود بگذارید. یکی از استراتژی هایی که در سئو محتوا بسیار جایگاه ویژه دارد تکنیک محتوای آسمان خراش است. محتوای بیش از 2000 کلمه را محتوای آسمان خراش می گویند.
  • محتوایی که مخاطب محور است به صورت خودجوش کاربر را تشویق می‌کند که ادامهٔ محتوا را بخواند. زمانی که با خوانندهٔ خود و نحوهٔ خرید او آشنا باشید محتوایتان می‌تواند چیزی از بیش از نیاز مخاطبتان را برآورده کند.

نکات مهم در سئو محتوا که بهتر است آن ها را رعایت کنید

  • محتوای سئو شده محتوایی است که عاری از خطاهای املایی و دستوری باشد. این محتوا ( محتوای سئو شده) اصلاح شده است. درواقع پس از نوشتن متن توسط نویسنده توسط شخص دیگری این محتوا ویرایش و اصلاح می‌شود. وجود خطاهای املائی و دستوری در یک متن شوخی نیست، به عنوان مثال مادرم اخیراً یک عکس از خطاهای دستوری از پستی که اخیراً Propecta Facebook منتشر کرده است برایم ارسال کرد. توجه داشته باشید که خطای گرامری در محتوای افرادی وجود دارد که شما در زندگی روزانهٔ خود به آنها نیاز دارید.
  • محتوایی است که به منابع خوب و معتبر لینک داده است. به عنوان مثال ویکی پدیا یک منبع خوب از نظر گوگل است بنابراین اگر به ویکی پدیا در محتواهای خود لینک دهید گوگل محتوای شما را که به یک سایت مرجع و البته مفید برای کاربران است لینک می دهید ارزش و اعتبار می بخشد و محتوای شما رابه عنوان یک محتوای سئو شده در نظر می گیرد.
  • محتوایی است که مطابقت آن با واقعیت بررسی شده است. مطابقت با واقعیت یعنی اگر فردی آماری در اختیارتان قرار داد تا زمانی که منبع او را پیدا نکرده‌اید گفتهٔ او را نپذیرید و به حرف آن اعتماد نکنید.

چند مورد از تکنیک های سئو محتوایی

  • یک از مهمترین تکنیک ها در بحث سئو محتوا این است که باید سرعت لود صفحات باید حداکثر 3 ثانیه باشد. بنابراین باید به حجم تصاویر و سایر فایل های رسانه ای خود توجه کنید. زیرا کاربر سایتی که سرعت لود بالایی دارد را سریع ترک می کند و منتظر لود شدن صفحات نمی ماند.
  • صفحه سایتی که از xml  پیروی کرده است باید نقشه سایت داشته باشد. وجود نقشه سایت به گوگل کمک می کند محتوای سایت شما را بهتر درک کند.
  • سعی کنید صفحات شما url  های کوتاهی داشته باشند. حداکثر کاراکترهای url نباید از 59 کاراکتر بیشتر باشد.
  • تا جای ممکن url دارای کلمه کلیدی باشد.
  • از موبایل فرندلی بودن سایت خود و نشان دادن خوب و درست محتوا در موبایل هرگز غافل نشوید.
  • محتوایی که تولید می کنید باید با ارزش باشد و گرهی از مشکلات کاربر را حل کند. در واقع محتوایی با ارزش است که بر اساس نیاز کاربر تولید شود و  بتواند نیاز او را پاسخ گو باشد. برای اینکه این موضوع اوکی شود باید در نوشتن محتوا به بحث پرسونای مخاطب توجه ویژه داشه باشید. 
  • با آنالیز سئو وب سایت رقبا می توانید نکات مهمی در سئو محتوا به دست بیاورید و در محتواهای خود از آن استفاده کنید.




:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: